Про мене
Я вчитель української мови та літератури 2-ої категорії, використовую найновітніші методики освіти.
Праця в КНВК
"Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він - досконалий учитель."
(Л.Н.Толстой)
Я не можу назвати себе досконалим вчителем, але з гордістю можу заявити, що я цього прагну.
Дуже точно про вчителя писав відомий поет С.Л. Соловейчик:
«Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи ».
За роки праці у цій школі, я не лише навчала дітей, а й вчилася разом з ними. Кожен раз перечитуючи тексти українських письменників з новими класами, я по різному сприймала прочитане, в мені ніби щось змінювалося. І повірте це дуже "круто".
Навчально-ігрові заняття
Навчанню мови належить особлива роль у вихованні школярів. Особливо актуальним є застосування на уроках української мови дидактичних ігор. Адже саме вони, дидактичні ігри, ігрові заняття і прийоми підвищують ефективність сприймання школярами навчального матеріалу, урізноманітнюють їхню навчальну діяльність, вносять у неї елемент цікавості.